VALJEVO- U naredna dva meseca trebalo bi da budu okončani radovi na izgradnji brze saobraćajnice od Valjeva do Lajkovca, kada će grad na Kolubari biti povezan sa auto-putem Miloš Veliki.
Na trasi dugoj 18, 2 kilometra veći deo posla je završen, a krajem prošle godine u saobraćaj je puštena deonica od Divaca do Nepričave. Poslednji u nizu velikih infrastrukturnih objekata je kružna raskrsnica u Popučkama, koja se gradi na mestu gde će se postojeće “duple trake“ „uliti“ u novu saobraćajnicu.
“Radovi na kružnoj raskrsnici u Popučkama su trenutno u prvoj fazi, od ukupno tri predviđene. Tri faze su projektovane iz razloga obezbeđenja nesmetanog saobraćaja na duplim trakama tokom izvođenja radova na rehabilitaciji jednog dela duplih traka, odnosno do raskrsnice sa ulicom Iverak 1. Očekivani završetak radova je kraj oktobra, početak novembra“, navode u Putevima Srbije.
Ka samoj kružnoj raskrsnici projektovana su četiri kraka za pristupne puteve. U njenom okruženju planirana je izgradnja šest lokalnih puteva, koji bi trebalo da omoguće pristup na javni put svim domaćinstvima koja se nalaze u zoni kružne saobraćajnice. Iz same kružne saobraćajnice projektovan je južni krak kojim će se ostvariti veza sa postojećim magistralnim putem.
Krajem prošle godine, završeno je i pušteno u saobraćaj prvih 11,9 kilometara brze saobraćajnice, od Divaca do Lajkovca. Pored ove u Popučkama, još jedna kružna raskrsnica napravljena je u Lajkovcu, kao i petlja u Divcima, na ukrštanju sa putem za Mionicu.
“Posle petlje u Divcima, prema Valjevu, urađeno je još 600 metara brze saobraćajnice, kao i deo glavne trase, oko pola kilometra, od naplatne stanice Lajkovac, do kružnog toka. Takođe, završen je kružni tok, sa 450 metara pristupne saobraćajnice“, podsećaju u ovom preduzeću.
Brza saobraćajnica Iverak – Lajkovac, od petlje kod ove poznate železničke varošice do one u Divcima ima po dve vozne trake, ukupno četiri, širine tri i po metra u oba smera, ukupno 14 metara. Ima i četiri ivične trake široke po pola metra, razdelni pojas širine četiri metra i dve bankine po metar i po. Saobraćajnica je projektovana za brzinu do 100 kilometara na sat.
D.D.
9 komentara na “Tokom ove jeseni biće završena brza saobraćajnica do Valjeva”
Deonicu od 18.2 kimetra otvaraju u etapama. Sacuvala Majka Bozija.
Genije – zna.
Pa koliko si metara u svom dvoristu u zivotu betonirao??
Basamak niste napravili, a znate da kritikujete autoput, ko dade takvima prostor za lupetanje po internetu. Da ne bude zabune, ovo sto si napisao je apsolutno lupetanje, ama bas nista ne znas cim si odvalio ovo ali vidim da imas vec rutinski manir lupetanja za tastaturom, pa sta je onda jedan komentar manje ili vise…
…sendvic si „zaradio“, aj potrudi se za jos koju pastetu!!!
A ti rozomire kanda nesto znas?Botino smrdljiva .Usmrdeo si se jer u selu memas vode da se okupas volino.
Uskoro necemo svi imati vodu, pa se zapitajte
Najsporija brza saobracajnica.Poceli u martu 2019g i jos nisu mogli da sklepaju 18km nego otvaraju u etapama.Niko od ljudi kojima su uzimane zemlje i kuce nisu isplaceni morali su da tuže puteve.Pht finansira Rio tinto i pocece da uskoro rade krak iz Iverka za Loznicu da bi mogli da kopaju litijum,ne rade sigurno za krševe raspale nase.Strašno
I 5g stavljaju da nam virus na Iverku guraju u litijum iz Loznice a onda u bateriju i čipovanje.
Ma vanzemljaci garant
Занимљиво је да се то чекало 15 година, таман да се испразне села и да се усвоје закони за рударење на све стране…заправо, свуда где су изграђене брзе саобраћајнице неопходне за транспорт Риу и екипи.