VALJEVO- Uz poslednji račun koji su dobili u ovom mesecu korisnicima usluga gradske toplane stigla je i anketa o kvalitetu pruženih usluga ovog komunalnog preduzeća. Kako navode u JKP „Toplana“ cilj im je da kroz ovu anketu od građana direktno saznaju da li su bili zadovoljni grejnom sezonom koja je ove godine završena početkom maja.
Anonimno anketiranje građana traje do 18. juna, a građani ocenom od 1 do 10 mogu da ocene kvalitet rada „Toplane“ u grejnoj sezoni 2020/21. Ukoliko nisu zadovoljni imaju priliku da navedu probleme sa kojima su se suočili tokom grejne sezone.
Pored toga, u ovoj anketi mogu da navedu ostale primedbe i pohvale na račun rada JKP “Toplana“.
Popunjene ankete korisnici mogu da pošalju poštom na adresu Obilazni put b.b., Valjevo, eletronskim putem na e-mail adresu toplanavaljevo@gmail.com ili da ih lično dostave blagajnama ovog preduzeća.
Toplana greje oko 400.000 kvadrata stambenog i poslovnog prostora. Potrošači na daljinskom sistemu grejanje su i u prethodnoj sezoni plaćali po istoj ceni kao ranijih godina. Inače, grejanje u Valjevu je poslednji put poskupelo pre osam godina.
2 komentara na “Anketa JKP „Toplana“”
Niko nije reagovao na ono sto smo prosle godine kao primedbe pisali u anketi, tako da pustite ovu predstavu za javnost.
Jao lopovčine jedne.Bolje da vam ne pišemo ništa,jer ste jedna obična nula