VALJEVO- Valjevski „Vodovod“ će od 1. novembra do kraja decembra sprovesti anketu o kvalitetu usluga koje pruža to preduzeće. Anketa je anonimna i podaci će biti korišćeni isključivo za unapređenje usluga „Vodovoda“.
„Ispitivanje zadovoljstva korisnika je zakonska obaveza, ali i način da, na osnovu prikupljenih podataka, unapredimo kvalitet usluga, međusobnu komunikaciju i bolje odgovorimo na potrebe korisnika. Anketa sadrži pitanja koja se odnose na kvalitet naših osnovnih usluga – kvalitet vode za piće, kvalitet vodosnabdevanja, brzina realizacije usluge priključenja, stručnost i ljubaznost zaposlenih kao i dostupnost informacija koje su značajne za potrošače.
Na kraju ankete, korisnicima se pruža mogućnost da ostave komentar, iznesu kritiku ili pohvalu koja se odnosi na rad preduzeća, odnosno da ostave preporuku o unapređenju usluga preduzeća“, navedeno je u saopštenju za javnost JKP „Vodovod“.
Kako je navedeno, po okončanju izjašnjenja, izveštaj sa rezultatima će biti prosleđen Gradskoj upravi grada Valjeva.
Korisnici anketu mogu da popune elektronskim putem na sajtu JKP „Vodovod“ https://vodovodva.co.rs.
2 komentara na “Anketa o kvalitetu usluga „Vodovoda“”
Placamo nakskuplju vodu i nisam zadovoljna time.Drugo:Kada se desi kvar i kada se prijavi niko nista.Danima voda curi po gradu gazimo po potocima vode a sto je najgore ta voda se placa.Da li zbog nemara zaposlenih u sluzbama placamo tako visoku cenu vode????
Ljubaznost zaposleni je zadovoljavajuća.Ne znam da li smo došli na red posle 50 godina da promenite azbestne cevi u Hvarskoj ulici,Valjevo. Da li posle 50 godina baždarenje vodomera postoji besplatno za nas građane.