četvrtak, 26. decembra 2024.

Search

Sednica Štaba za vanredne situacije grada Valjeva

Objavljeno: 16. marta 2020.
Facebook
Twitter
LinkedIn

VALJEVO – Povodom epidemije korona virusa zasedao je Štab za vanredne situacije, kojim rukovodi komandant štaba gradonačelnik dr Slobodan Gvozdenović, a načelnik Štaba je Milan Mihajlović, načelnik Sektora za vanredne situacije MUP-a Srbije u Valjevu.

Štab za vanredne situacije grada Valjeva je na danas održanoj sednici formirao Stručno-operativni tim za epidemije (SOT). Radom SOT-a će rukovoditi dr Marija Gavrilović, direktorka Zavoda za javno zdravlje Valjeva, a njen zamenik je dr Zoran Živković, specijalista nuklearne medicine i zamenik gradonačelnika. U ovom timu su i sledeći lekari: Zoran Milosavljević, zamenik direktora Opšte bolnice u Valjevu, Branka Antić, direktorka Doma zdravlja u Valjevu, Branka Miholjčić, republički sanitarni inspektor, Biljana Orlović, republički zdravstveni inspektor, Vojislav Stepanović, direktor Apotekarske ustanove „Valjevo“ i kapetan Nenad Milošević iz Komande garnizona Valjevo.

Ovaj tim će analizirati situaciju u Valjevu, kada je u pitanju širenje korona virusa i predlagati načelniku Štaba Milanu Mihajloviću potrebne mere. Načelnik Štaba će o ovome obaveštavati komandanta štaba gradonačelnika dr Slobodana Gvozdenovića, koji će potom koordinirati i nalagati mere Štaba za vanredne situacije grada Valjeva u skladu sa zakonskim propisima.

Sa sednice Štaba za vanredne situacije upućen je apel građanima da zdravstvenu kulturu podignu na najveći mogući nivo tokom trajanja epidemije. To se odnosi na ličnu higijenu građana, higijenu u javnom sektoru (u javnom prevozu, javnim ustanovama, državnim i organima lokalne samouprave, u privrednim društvima i drugim pravnim licima, kao i na pojačane mere higijene u stambenim zgradama i u porodičnim kućama). Osim alkohola i asespsola, u tome mogu pomoći i ostala sredstva za higijenu, poput deterdženata i sode bikarbone.

Apeluje se na građane da izbegavaju nepotrebne kontakte na svim nivoima, bilo da su u pitanju lični kontakti, bilo da su odlasci u institucije. Zbog sve većih mogućnosti da se komunikacija i brojne usluge obave elektronskim putem, apeluje se na građane da u ovom periodu što više koriste tu mogućnost.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *