VALJEVO – Od četvrtka 24. januara biće poznato ko će obavljati poslove fizičko-tehničkog obezbeđenja objekata Gradske uprave, s obzirom na to da portiri prestaju da postoje. Vrednost javne nabavke za angažovanje Fizičko-tehničkog obezbeđenja, kao i agencija za održavanje higijene, koštaće 7,2 miliona dinara iz budžeta.
Objašnjenje zašto prestaje potreba za portirima dala je načelnica Gradske uprave Jelica Panjović Tešić, precizirajući da portiri koji su do sada radili taj posao nemaju potrebne licence, što je po novom zakonu neophodno, te da se njihova služba mora ugasiti kako bi se angažovala agencija za fizičko-tehničko obezbeđenje. Po njenim rečima, portiri ipak neće ostati bez posla, već će biit raspoređeni među vozače Gradske uprave.
Inače, po raspisanim uslovima javne nabavke za agenciju za FTO, između ostalog, traži se obavljanje bezbednosnih poslova na ulazima u objekat, kontrola unosa i iznošenja opreme i robe na ulazima, kontrola i sprečavanje unošenja opasnih materijala, obilazak i pregled svih prostorija nakon redovnog radnog vremena i konstatovanje požarnog stanja poslovnih prostorija, sprečavanje ulaska naoružanih lica, osim službenim licima MUP-a, sprečavanje ulaska svim licima pod uticajem alkohola i narkotičnih sredstava i tako dalje.
Što se tiče čistačica, koje takođe više neće obavljati te poslove, kako je objasnila načelnica Panjković Tešić, one će biti raspoređene na mesto kurirki, a za čišćenje tri objekta Gradske uprave biće angažovana agencija za održavanje higijene.
Oba angažmana, agencija za FTO i agencija za čišćenje, biće plaćeni iz budžeta ukupno 7,2 miliona dinara.
2 komentara na “Umesto portira i čistačica, angažovanje agencija za FTO i higijenu”
HIGIJENA U OPSTINI JE KATASTROFA.
Slazem se