četvrtak, 25. aprila 2024.

Raspored rada Doma zdravlja

Objavljeno: 13. novembra 2020.
Facebook
Twitter
LinkedIn

VALJEVO- Valjevski Dom zdravlja obaveštava građane da su brojevi telefona za informacije u zgradi Doma zdravlja, koji je sada u KOVID režimu, 014 315 00 38 i 064 8321 263. Telefon za informacije Službe za zdravstvenu zaštitu žena (Ginekologija) je 064 8321 416, a Ginekologija ima i izdvojeni deo za pacijentkinje pozitivne na KOVID.

Došlo je do manjih izmena u rasporedu rada službi po ambulantama, od subote 14. novembra.

U Novom naselju će raditi lekari opšte medicine i medicine rada za sve odrasle pacijente bez sumnje na KOVID, dok će se pregledi predškolske i školske dece koja nemaju simptome respiratornih infekcija obavljati u ambulanti u Domu penzionera. Radno vreme obe ambulante je od 7 do 21 sat.

Savetovalište, ultrazvuk kukova i sistematski pregledi dece, po unapred zakazanim terminima, realizovaće se u ambulanti Peti puk, kao što je najavljeno.

Brojevi telefona ambulante u Novom Naselju za sve informacije i zakazivanje terapije su su 014 239 798, 064 8321 967 i 064 8321 140. Preporučujemo pacijentima da svoje redovne terapije zakažu telefonom.

Brojevi telefona ambulante u Domu penzionera, koja je u narednom periodu namenjena pregledima dece, su 014 243 028 i 064 8321 968.

Takođe obaveštavamo preduzeća i građane da će se od ponedeljka 16. novembra periodični pregledi radnika obavljati svakodnevno u ambulanti Divci, a izdavanje lekarskih uverenja za vozače i svih drugih lekarskih potvrda SREDOM. Telefon za informacije ambulante Divci je 014 274 333.

Svi važni telefoni nalaze se i na sajtu Doma zdravlja www.dzvaljevo.rs .

Dom zdravlja poziva sugrađane na razumevanje s obzirom na situaciju izazvanu pandemijom, u kojoj nije jednostavno ni pacijentima ni medicinskom osoblju. Dom zdravlja se trudi da u ovakvoj situaciji organizuje pružanje usluga na najbolji mogući način, saopšteno je iz ove zdravstvene ustanove.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *