grad

Rezultati i produžavanje terapije preko sajta Doma zdravlja

VALJEVO- Zbog loše epidemiološke situacije valjevski Dom zdravlja apeluje na građane da preko sajta www.dzvaljevo.rs koriste onlajn usluge i tako izbegnu dolazak u Dom zdravlja ili ambulante, ako to nije neophodno.

Kako je saopšteno, preko portala za pacijente mogu se zatražiti: produžavanje hronične terapije, izdavanje rezultata Kovid ambulante (test, krvna slika, rendgen), zaključenje bolovanja za kovid pacijente, izdavanje doznaka za tekuće bolovanje za kovid pacijente, prebacivanje kartona u drugu zdravstvenu ustanovu i izdavanje vakcinalnog kartona (ne odnosi se na kovid vakcinaciju). Internet usluge nisu dostupne vikendom i državnim praznicima.

„Izdvajamo dobijanje rezultata (test, krvna slika, rendgen) Kovid ambulante na imejl pacijenta. Potrebno je izabrati opciju ’Slanje zahteva za izdavanje rezultata’, uneti podatke u  formular, u kojem obavezno treba izabrati vrstu rezultata i upisati datum analize. Iz tehničkih razloga za svaku analizu mora se uputiti zaseban zahtev. Traženi rezultat će na imejl pošiljaoca biti dostavljen u najkraćem mogućem roku, s tim što treba imati u vidu da je za obradu nekih analiza od strane medicinskog osoblja potrebno određeno vreme. Na kontrolu se i dalje mora doći sa štampanim nalazom“, saopšteno je iz Doma zdravlja.

Preko portala za pacijente na sajtu Doma zdravlja kovid pacijenti mogu da podnesu zahtev za zaključenje bolovanja ili produženje doznaka bez odlaska kod lekara.

Na portalu je potrebno izabrati opciju „Slanje zahteva za zatvaranje bolovanja“ i uneti podatke u predviđena polja, uz obavezno unošenje datuma kada je bolovanje otvoreno. Preko opcije „Izdavanje doznaka elektronskim putem“ mogu se zatražiti doznake za tekuće bolovanje, uz napomenu na koji se mesec odnosi. U oba slučaja, preuzimanje doznaka je sledećeg dana između 15 i 17 časova na šalteru na kojem se izdaju rezultati kovid pacijentima.

„Vrlo je značajno da građani svoju hroničnu terapiju mogu produžiti odlaskom na sajt Doma zdravlja, klikom na Portal za pacijente i popunjavanjem jednostavnog formulara koji se nalazi na toj stranici. Zahtevi se obrađuju u roku od 24 sata. Za razliku od stalne terapije, izmene u terapiji se ne mogu uraditi telefonskim putem, već pacijenti moraju doći kod izabranog lekara sa novim izveštajem“, navodi Dom zdravlja u saopštenju za javnost.

Pacijenti hroničnu terapiju mogu da produže i pozivom na brojeve telefona 064 8321 997 i 064 8321 431, radnim danima od 7 do 13.30 časova.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *