grad

Građani najčešće kupuju u „Europromu“

VALJEVO- Oko 80 odsto građana Valjeva mesečno izdvaja manje od 20.000 dinara za kupovinu robe široke potrošnje, a kupovna moć građana se neznatno pogoršala u odnosu na 2011. godinu. To pokazuje istraživanje koje su na 1.000 ispitanika sproveli profesori i studenti VIPOS-a. Na VIPOS-u kažu da se, u odnosu na istraživanje sprovedeno pre tri godine, uočava da sve više građana Valjeva odlazi u velike kupovine, koje najčešće obavljaju jednom ili dva puta mesečno. Istraživanje pokazuje da u velike kupovine Valjevci najčešće idu u Europrom. Slede  „Roda“, „Intereks“, „Idea“ i „Sezam“. Čak 74 odsto Valjevaca ocenjuje snabdevenost trgovina u Valjevu ocenama 4 i 5. Pri izboru mesta kupovine našim sugrađanima je najbitnija cena, sledi kvalitet proizvoda, lokacija, akcije i asortiman. Koliko su akcije važne govori i podatak da skoro tri četvrtine anketiranih prati i kupuje robu na akcijama, navodi se u ovom istraživanju koje su sproveli profesori i studenti VIPOS-a.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *