subota, 20. aprila 2024.

Hisense ulaže resurse u razvoj zaposlenih i neguje kulturu usavršavanja

Objavljeno: 13. januara 2023.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Foto: Hisense Europe
Foto: Hisense Europe

VALJEVO- Hisense Europe, deo Hisense grupe, kontinuirano radi na jačanju koncepta kompanije koja uči, promoviše kulturu širenja znanja, podržavajući tako globalnu strategiju rasta cele Hisense grupe. Od oko 10.000 zaposlenih u grupi, čak 7.000 svake godine pohađa različite edukacije i obuke, u šta se ulaže skoro milion evra godišnje.

„U Hisense Europe nastojimo da, kao međunarodna grupa, povežemo različite poslovne kulture i osnažimo zajednički korporativni identitet, razvijajući istovremeno kulturu kontinuiranog usavršavanja za postizanje poslovnih i strateških ciljeva, uz ulaganje u karijere i lični razvoj zaposlenih“, objašnjava Stanka Pejanović, potpredsednica Hisense Europe. „U svojoj strategiji globalizacije, Hisense se oslanja na inovativne pristupe, tehnologiju, proizvode i usluge, što se može obezbediti samo ulaganjem u znanje i kontinuiranim razvojem naših kadrova za uspešno poslovanje u izazovnom međunarodnom okruženju.“

Proces globalizacije Hisensa ušao je u novu fazu koja postavlja nove izazove za pozicioniranje brenda, model rasta i razvoja, i tu obrazovanje i razvoj talenata igraju ključnu ulogu. „U ovoj fazi, Hisense ima tri nova ambiciozna cilja“, rekao je dr Lan Lin, predsednik Hisense grupe i dodao: „Za tri godine, širom sveta, podigli smo brend na mnogo viši nivo, fokusirajući se na pametnu i zelenu tehnologiju. Uspostavili smo pojednostavljenu i efikasniju organizacionu strukturu i formirali ambiciozan globalni plan razvoja talenata.“ Pored toga, Hisense će staviti veći naglasak na održivi i niskougljenični razvoj kroz razvijanje nove infrastrukture i superiorne proizvodnje.

Foto: Hisense Europe

Zahvaljujući akviziciji Toshiba TV, Gorenja i Sandena, Hisense sada ima ukupno 66 kompanija i predstavništava van Kine, 23 centra za istraživanje i razvoj i 31 industrijski park širom sveta, sa ukupno blizu 100.000 zaposlenih.

Prema prvim procenama, prihod od prodaje Hisense grupe će se povećati sa 18,1 milijarde dolara u 2018. na 27 milijardi dolara u 2022. Konkurentnost proizvoda, otpornost lanca snabdevanja i napredna proizvodnja brzo se poboljšavaju. Sa Hisensovim B2B poslovanjem – uključujući inteligentni transport, pametne medicinske i komercijalne displeje – grupa je takođe nastavila da se širi u inostranstvo i uspostavlja novi sektor rasta. Prema Ipsosu, prepoznatljivost brenda Hisense brzo raste, sa složenom godišnjom stopom rasta od 10% širom sveta.

Kao sponzor nedavno održanog Svetskog prvenstva u fudbalu 2022. u Kataru, kompanija je ponudila zaposlenima posebnu priliku: da u nekoliko rečenica opišu svoju ideju o uređaju ili usluzi koja bi revolucionarno uticala na naše domove u narednih 5 do 10 godina. Ideje je ocenjivala stručna komisija, a od plasiranih finalista odabrano je šest zaposlenih sa najboljim idejama. Za njih je priređena nezaboravna poslovna avantura u Kataru, krunisana gledanjem utakmice Svetskog prvenstva u fudbalu. Učeći o poslovanju Hisensa na inostranom tržištu i njegovim posebnostima, zaposleni su istraživali Katar i kao VIP gosti gledali fudbalsku utakmicu Svetskog prvenstva. Sa takvim jedinstvenim mogućnostima Hisense radi na prepoznatljivosti i razlikovanju od drugih kompanija, dok istovremeno motiviše zaposlene da razmišljaju inovativno, proširuju svoje horizonte i uče o globalnim dimenzijama kompanije.

PR

 

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *