VALJEVO- Duple trake, izlazna i ulazna traka, su već duže vreme u veoma lošem stanju. Ulazna traka iz pravca Beograda je u nadležnosti lokalne samouprave, dok izlaznu traku održava JP „Putevi Srbije“. Iz gradskog budžeta je prošle godine izdvojeno 7,5 miliona dinara za rekonstrukciju ulazne trake u dužini od kilometar i po, na potezu od benzinske pumpe “Petrol” ka centru grada. U junu ove godine o trošku građana Valjeva sređena je deonica od Ulice 25. jun u Novom naselju do “Krušika”, u dužini od jednog kilometra. Za zamenu oko 6.500 kvadrata starog asfalta je potrošeno 5,5 miliona dinara.
Izlazna traka, iz pravca Valjeva ka Beogradu, je u nadležnosti “Puteva Srbije”, a i ta deonica je u veoma lošem stanju. Pomoćnik direktora Gradske direkcije Milan Trifunović kaže da je „Putevima Srbije“ predočeno da se izlazna traka nalazi u lošem stanju, međutim, radova na tom potezu, najverovatnije, neće biti u ovoj godini. “Mi smo tražili od ’Puteva Srbije’ da i oni zamene asfalt na deonici koja je u njihovoj nadležnosti, međutim nismo dobili uveravanja da će to uraditi u ovoj godini. Pokazali smo im primer da mi kao lokalna samouprava možemo da izdvojimo novac kako bi novim asfaltom presvukli deonicu po deonicu, koja je u našoj nadležnosti”, kaže Trifunović.
On dodaje da su pored “duplih traka” problem i ulice Dušanova, Kneza Miloša i Radnička, koje se tretiraju kao magistralni putevi, pa su u nadležnosti JP “Putevi Srbije”, koje bi trebalo i da ih održava. Međutim, neretko se dešava da se rupe u tim ulicama „zakrpe“ o trošku Grada, jer državno preduzeće ne mari mnogo za loše saobraćajnice koje su u njihovoj nadležnosti, a koje značajno utiču na bezbednost građana.
Jedan komentar na “„Putevi Srbije“ ne mare za „duple trake“”
A sta se desava sa ulicom Milovana Glisica,kod Zavoda za zastitu spomenika? Da li ste to videli na sta lici?