ponedeljak, 22. aprila 2024.

Šansa u porodičnom biznisu

Objavljeno: 7. aprila 2017.
Facebook
Twitter
LinkedIn

VALJEVO- Na području Kolubarskog okruga uspešno posluje veliki broj malih porodičnih proizvodnih preduzeća, koja imaju kontinuiranu proizvodnju i zapošljavaju određeni broj radnika. U malim „fabrikama“ proizvode se sir, kajmak, pekarski prizvodi, slatkiši i drugi artikli, a mnogi od njih se nalaze na rafovima Domaćeg trgovinskog lanca (DTL), koji je dao šansu lokalnim proizvođačima. Na taj način oni ne moraju da brinu o plasmanu svoje robe, a s druge strane, praksa pokazuje da su domaći proizvodi dobrog kvaliteta i da lako nalaze put do kupaca.

DTL okuplja 13 trgovinskih preduzeća iz Srbije, sa preko 600 maloprodajnih objekata širom zemlje. Na njihovim rafovima nalazi se oko 20 odsto domaćih proizvoda.

„Nakon tri godine brend ’Domaće’ je postao mnogo više od robne marke. Postao je simbol zaštite, čuvanja i negovanja onog što je naše. Promocijom domaćih proizvoda utičemo i na podizanje standarda kvaliteta, a to je poslovna politika koju vodi ’Europrom’, kao i ostale članice DTL“, poručila je Bojana Perić, predstavnica Europroma i DTL.

Trgovački lanac DTL zapošljava 4.500 radnika. „Mi smo uspeli da se razlikujemo od drugih jer smo prepoznali domaće kapacitete i domaće proizvodjače sa vrlo visokim kvalitetom proizvoda“, rekao je direktor DTL Obrad Popović.

DTL, čiji je glavni zadatak „prepoznavanje“ domaćih proizvoda, jedan od od učesnika ovogodišnjeg Sajma privrede SPREG, koji se do sutra održava u Omni centru. U hali „Domaća priča“ predstavljeni su svi proizvođači čija je roba našla mesto na njihovim rafovima.

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *