petak, 19. aprila 2024.

Turistička organizacija za usluge po ugovoru potrošila 25.000 evra

Objavljeno: 23. juna 2015.
Facebook
Twitter
LinkedIn

VALJEVO- Turistička organizacija Valjevo je prošle godine za usluge po ugovoru potrošila skoro 25.000 evra. U izveštaju o radu te organizacije navedeno je da je za te namene u 2014. godini izdvojeno 2, 9 miliona dinara. Po informacijama koje je Radio Patku dostavila Turistička organizacija, najviše novca je potrošeno na štampanje publikacija i za te namene je “Valjevo printu” isplaćeno 575.000 dinara, dok je drugim štamparijama isplaćeno oko 125.000 dinara. Za usluge reklame i propagande je izdvojeno više od pola miliona dinara, od toga čak 300.000 dinara je dobio “Studio M”, ali nije poznato koju je uslugu pružio Turističkoj organizaciji, a niko od valjevskih medija za usluge reklame i propagande nije dobio ni jedan dinar.

Turistička organizacija je za stručne usluge potrošila skoro milion dinara. Najbolje je prošla agencija “Kula” iz Beograda koja je za manifestaciju „Čvarkijada“ “inkasirala” 360.000 dinara., dok je za istu manifestaciju Audio studio dobio 124.000 dinara. Za sajam turizma u Beogradu Turistička organizacija je platila nekoliko agencija, a najviše novca je dobila “Delta kad” i to 150.000 dinara. Samo za ručunovodstvene usluge za potrebe Turističke organizacije agenciji “Profesional C” je za prvih šest meseci prošle godine isplaćeno 314.000 dinara, dok je iste poslove agencija “Sab” za drugu polovinu prošle godine naplatila 120.000 dinara. Za komjuterske usluge prošle godine je plaćeno skoro 160.000 dinara, a za naknade članovima Upravnog i Nadzornog odbora Turističke organizacije skoro 170.000 dinara.

4 komentara na “Turistička organizacija za usluge po ugovoru potrošila 25.000 evra

  1. Kada vec pominjete Upravni i nadzorni odbor i kad vec tako dobro baratate sa informacijama, pitajte ako smete koliko nas gradjane kosta UO i NO RTS-a, JAT-a, Zeleznica Srbije, EPS-a, Telekoma itd

    0

    0
  2. Sume kao sume nisu tako velike. Stvar je, medjutim, u tome sta je za taj novac uradjeno. Nasem gradu ozbiljno nedostaje ceo koncept razvoja turizma. Ovakav TOV je samo posledica nedostatka jasne ideje sta i kako promovisati

    0

    0
  3. Pa tako nam i treba kada za direktora TOV-a postavlja Marko Struja svoje “oprobane“ kadrove, kao i u Direkciji za robne rezerve ili kako se već zove to nešto na 10-om spratu. Uz Vodovod, Dom zdravlja, Karađorđevu, Kolubaru-Rovni sada se i TOV beleži kao autogol ovih na vlasti. Nego da pitam zna li ko šta se događa u Vodovodu? Kažu da smenjuju onog mladog i finog direktora Đorđa? Ma čovek nije ni za šta kriv – za sve oko tih problema trebalo bi upitati Jeremića, Miju Markovića i Vujića.

    0

    0
  4. Kad smo vec kod iznosa navedenih u programu TOV-a, obratite paznju na knjigovodstvene usluge i to agencija “Profesional C” za prvih sest meseci naplatilo 314.000,00 dinara a za te iste usluge druga agencija samo 124.000,00 dinara. Pa zapitajmo se sta je taj gospodin Cvijovic iz agencije “Profesional C” radio za TOV kad je toliko naplacivao???I to pri tome, koristio poslovne prostorije i invenatar iste, ispod zgrade opstine kao svoju licnu kancelariju agencije, kad god je to hteo, cak i po noci, kada su obavljani telefonski medjugradski razgovori sto je dodatno opterecivalo budzet TOV-a, takodje radio sa obezbedjenim sredstvima za rad, sto racunar, programe za isti i sredstva za rad. Svu zgodu imao, jos toliko naplacivao. Pa zapitajmo se gradjani ko mu je to dozvolio???

    0

    0

Ostavite odgovor na AS Odustani od odgovora

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *