utorak, 16. aprila 2024.

Uručeno priznanje Valjevskoj pivari

Objavljeno: 1. marta 2018.
Facebook
Twitter
LinkedIn

VALJEVO- U svečanoj sali Skupštine Grada Beograda osmi put su dodeljena priznanja „Moj izbor“ za najbolje domaće proizvode i brendove po mišljenju potrošača. „Valjevsko pivo“ je osvojilo priznanje „Pobednik internet glasanja“ jer je u prvoj fazi glasanja, na sajtu „Moj izbor“, dobilo najviše glasova u konkurenciji 780 domaćih robnih marki! Primajući nagradu direktor „Valjevske pivare“ Aleksandar Rajevac je rekao da je to preduzeće u 158 godina postojanja i bogate tradicije dobilo brojne nagrade, ali da je ova najdraža jer dolazi direktno od potrošača.

Aleksandar Rajevac

“To nas ujedno obavezuje da budemo još bolji i da zbog naših vernih konzumenata održimo i unapredimo kvalitet Valjevskog piva. Odnos između Valjevske pivare i potrošača upravo je zasnovan na velikoj lojalnosti i uzajamnom poverenju“, rekao je Rajevac.

Akciju „Moj izbor“ organizovalo je udruženje „Moja Srbija“ uz podršku potpredsednice Vlade Srbije Zorane Mihajlović, Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Grada Beograda. Prisutnima su se obratili: potpredsednica Vlade Zorana Mihajlović, zamenik gradonačelnika Beograda Andreja Mladenović i predsednik udruženja „Moja Srbija“ Milan Ristić. Zorana Mihajlović je poručila da je dobro što su potrošači ti koji biraju omiljeni brend i istakla da je država jaka onoliko koliko su jake njene kompanije.

Zorana Mihajlović sa dobitnicima priznanja

Dodela priznanja „Moj izbor“ se organizuje u okviru kampanje „Srbija ima kvalitet“, koju već devet godina sprovodi udruženje „Moja Srbija“ sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i poboljšanja kvalliteta robe i usluga u Srbiji. Ove godine u konkurenciji za nagradu se našlo 780 domaćih proizvoda i brendova. Glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom krugu su glasali korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova su se plasirali u finale. Finalno glasanje je obavljeno na terenu, u 10 gradova Srbije, metodom „lice u lice“, na uzorku od 1.910 potrošača.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *